Benestar animal: mòdul general + mòdul específic
Curs ofert per British Centre Formació Acadèmica Sl
Objectiu:
- Donar compliment al decret 253/2008, de 16 de desembre, pel qual es regulen els cursos de formació en benestar animal, prioritzant les actuacions de conscienciació i formació del personal que treballa habitualment amb els animals, especialment en les activitats bàsiques com el transport, el sacrifici, la matança i la cura i el maneig en les explotacions ramaderes.
Els continguts d’aquesta acció formativa s’ajusten al que estableix l’annex 1 del DECRET 253/2008, de 16 de desembre, pel qual es regulen els cursos de formació en benestar animal:
1.1 Mòdul general .
1.2 Mòdul específic.
En funció dels grups es determinarà si es d’aplicació:
l’apartat 1.2 per a titulars i personal d´explotacions porcines, apartat 1.3 per a titulars i personal d´explotacions avícoles, l´apartat 1.4, per a titulars i personal d´altres explotacions ( boví, oví, cabrum, conill i altres) o l’apartat 1.5.per a transportistes d´animals i responsables d´animals durant el transport.
Copyright 2025 | Organització Empresarial Catalana de la Formació
Descarrega’t l’app: